WELCOME TO MY UNPRIVATE PAGE



Tuesday 30 October 2012

Shopping Mata ♥_♥

Its that the correct post ? HAHA XD yeahhh . Assalamulaikum and hiii :'D Okay , Sihat semua ? Hopefully sihat sihat lah belaka . First of all , i want to thank to viewers and followers blog yang simple nie :') actually takde mende pun blog nie , tak lawa pun kita punya blog . Tapi still ada viewers and still yang setia membaca blog ni , haha ada ke ? hope ada lah kan . Blog saya nie takde lah istimewa mana cuma edit at http://tutorialuntukblog.blogspot.com and edit sikit2 . soo simple . simple is better kottt :D Ok now nak cite lah sikit kan pasal shopping2 nie , kebanyakkannya perempuan yang suka shopping2 nie kan ? tapi apa kurangnya lelaki , lelaki pun suka jugak shopping  kan ??? :D haha lol tapi lelaki jarang sangat nak nampak shopping2 nie . Okay , dalam televisyen sekarang ni sering memaparkan iklan Zalora.com ? Shopping online tuuu . Anyways siapa yang suka shopping online tu mesti rambang mata kan ? kan ? aku ni jarang lah shopping2 ni , shopping online pun takpernah  , baju yang mahal2 pun aku beli ikut setahun 2 kali aku pergi shopping barang yang mahal2 . tapi taklah banyak . 1 helai baju yang berharga lebih kurang RM 50 / RM 59.90 dah cukup mahal bagi aku  . haha taktahu lah korang yang diluar sana macam mana , entah-entah lebih mahal kan . Aku rasa tertarik nak tengok Zalora nie , barang mahal2 kot tapi lawaaa gila lah , mai www.zalora.com.my . Mungkin aku akan shopping baju kat sini insyallah . Ada sale pulak tu , ke ikut time je sale tu? memang betullah iklan kat tv tuuu , perempuan akan menjerit dapat baju atau tengok baju kat zalora nie . weee cantik belaka . aku suka baju nie : 

1)  Okay ni baju nike , lawaaa tapi mahal sikit . maybe aku dapat baju semahal ni pun setahun 2 kali . Aku bukan orang senang . Bila aku dah kerja , lebih baik aku beli sendiri . Act aku suka shopping t-shirt yang simple simple ni . Hihi








2) Baju ni cool gila lah . Wht do you think ? HAHA aku cop dulu . harga dia pun okay , sale sayang oiii . wow wow :D










Selamat Bershopping and mencuci mata . Byebye :') 
Lot's Of love : Shaa Jamal 

No comments:

Post a Comment