WELCOME TO MY UNPRIVATE PAGE



Sunday 4 November 2012

Saya dan Dia ♥


Talking to the moon ♥ 
Assalamualaikum wbt ♥ And hiii . Terima kasih kerana mengikuti perkembangan blog saya or 
menjenguk blog ini . Post saya kali ini tentang saya dan dia . Saya dah 4 tahun couple dengan dia
saya bukan taksayang dia , saya sayang tapi perasaan saya kosong .  
saya taktahu kenapa . saya telah berbincang dengan dia tentang perhubungan ini .
saya tahu perhubungan kami terlalu serius dan sehingga saya mengambil keputusan untuk
single , setelah saya berbincang dengan dia , dia faham dengan keadaan saya .
Dia melepaskan saya . kami berkawan dahulu .
Entah kenapa hati ini terlalu cepat berubah . kalau ditanya adakah saya sayang dia ?
ya saya sayang dia . Tapi buat masa ni saya telah mengambil keputusan untuk single .
saya minta maaf ... Kalau ada jodoh tak kemana . 
Percaya saya . Sekali lagi saya minta maaf . awak belajar lah rajin-2 
Penuhi impian ibubapa awak , jangan lupa ibubapa awak , kesian dekat mereka , Dekatkan diri pada Allah swt .
Jangan lupa . Awak kena tolong ibubapa awak . Make them proud of you . Ok . 
Assalamualaikum wbt . bye

No comments:

Post a Comment