WELCOME TO MY UNPRIVATE PAGE



Saturday 22 December 2012

Bismillahirrahmanirrahim (。♥‿♥。) Assalamualaikum wbt & Selamat Sejahtera ♦ Moga hari-hari korang dilimpahi dengan kebahagiaan , kesyukuran , rahmat dan diberkati olehNya . Post kali ini adalah luahan hati  seorang insan dan hamba Allah swt bernama Nur Syahida ♦  I am crying for many times , soo much pain inside . Taktahu nak cerita pada siapa . Hanya Allah swt yang Maha Mengetahui dan Maha Mendengar . Aku tahu aku banyak sangat Dosa , Aku tahu aku siapa , aku sedar diri aku , aku hanya insan biasa dan sangat lemah . Orang takkan mengerti diri kita , orang taktahu apa yang telah kita lalui dan apa yang telah kita  rasai . Dunia ini penuh cubaan dan dugaan ♦ Hidup juga umpama roda  , ada naik turunnya ♦ ✍ Sambunggg .....................

No comments:

Post a Comment