WELCOME TO MY UNPRIVATE PAGE



Monday 26 November 2012

Little Heart

        Bismillahirrahmanirrahim . Assalamualaikum Muslim viewers :) and Hiii ! Weee syukur Alhamdulillah , hari ni aku berasa sangat rajin untuk post kat blog ni . Selalunya Active facebook and twitter je . Now nak active blogging pulak . boleh kan ? tapi ada ke yang nak baca #Eh ? hahha :D Yakin mesti ada yang membaca , anyway terima kasih kay ? Now nak cerita lah kan yang aku ni kembali bersatu dengan Khairul Anwar Bin Azmi   Why ? mesti tanda tanya kan ? Macam ni lah kan bila orang dah menjalin kan hubungan selama 4 tahun lebih . Mesti ada perasaan bosan dan kadang-kadang terfikir untuk ➜ SINGLE ! Tapi dia macam takputus asa je untuk menunggu , dia kata still bersabar , even banyak kali gaduh dia yang selalu menyerah kalah . Kesian pulak kat dia  . baru-baru ni dia bagi cincin (tanda cinta kononnya) O.o hahha . dia datang rumah ketika aku tengah tidur (mengantuk) cepat-cepat aku keluar rumah untuk melihat apa yang dia bagi . rupanya cincin . takpelah  , aku akan cuba untuk menghilangkan rasa bosan padanya . Dia baik . 
           Sejak aku study @ Politeknik Pulau Pinang ni , aku rapat dengan seseorang . rapat sebagai 'K a w a n' hati takboleh menipu yang aku ada jatuh hati pada dia dan mungkin sebab itu juga aku jauh dengan Khairul Anwar Bin Azmi . Aku macam ada perasaan sayang kat dia . biarlah dia taktahu . #Dilemma Ohmmm , Sejak kita orang rapat , aku rasa bahagia sangat . dia pandai buat lawak , walaupun dia rasa taklawak , tapi aku gelak ? itu dah cukup lawak . hahha XD Aku cuma menganggap dia hanya sekadar kawan "Love diAmor" kononnya . hahha :D lebih kurang la . Tapi aku taktahu lah dia kan ? apa perasaan dia kan . aku takpernah pulak tanya dia . Biarlah dia mencintai seseorang yang lebih cantik , lebih hot , kaya , kurus , pandai bergaya , Biarlah antara kita persahabatan sahaja . Baik untuk kita . Aku merasa sangat rendah diri bila berkawan dengan kau yelah aku takcantik , aku takpandai bergaya , aku nampak gemuk , aku sedar diri aku . aku faham , aku tahu apa yang kau cakapkan . kau pernah kata aku nampak gemuk , aku takpandai bergaya . Kata-kata kau sepertinya tidak menerima ku seadanya , sehingga aku rasa jatuh dan rendah diri bila kau kata macam tu . takpelah terima kasih kawan . Perlu kah kawan kau seperti itu ? fikirkan lah . aku rasa segan nak berkawan dengan kau . segan ;'( aku rasa aku taklayak berkawan dengan kau . HM ;( 

Dear Viewers , baru-baru ni aku and family have a good time together @ Zoo Negara . Happy Time ! Bawak adikku sikecil berjalan-jalan . sungguh teruja dia di zoo melihat Ikan yang besar , Burung Kakak Tua , dan bermacam-macam lagi lah . Mahal gila makan dalam zoo , fuhhh ! aku rasa cepat pulak duit ni habesss woiii , tapi enjoy !


Okay cukuplah setakat ni sahaja post ini . penat rasanya . ada masa aku post lagi . bytheway , keluarga bahagia kan kami ? For more picture's , View at my facebook "Album :Zoo Negara With Family"
@ http://www.facebook.com/nuaeda  ♥ Truely and Sincerely from this little heart : ShaaJamal 



No comments:

Post a Comment